Tabung

Monday, September 27, 2010

WWF? tak best..ini lagi best!

fuhh..crew Seram Sunyi masih lagi dalam mood keletihan akibat daripada menyiapkan 3 esaimen semalam..tak tidor satu malam! tapi kejayaan aku dalam menyiapkan 3 esaimen dalam satu malam haruslah dipuji!! haha..hari ni balik kelas layan BW jap, pastu terus tidor..sekarang baru dapat update..mintak maaf kepada anda yang menunggu update terbaru dari Seram Sunyi..tapi kami ganti balik penantian anda tu dengan entry best hari ni!

setelah video kerambit dan koleksi bijik mata 1 dipaparkan, nampaknya kebanyakan pengunjung dah mula resah gelisah dengan tahap keseraman blog ni! haha..jangan risau..post keseraman terlampau tak selalu kami paparkan...jadi jangan takut untuk kembali ke sini untuk melihat koleksi gambar-gambar yang lain..dan berbalik mengenai entry kali ni...memang masyuk! crew Seram sunyi namakan gambar ni..

"Lebih masyuk dari WWF!"

haha..ramai orang kata WWF boring sebab diorang tak lawan betul-betul..diorang berlakon je..tapi memang kenyataan, diorang hanya melakukan aksi untuk menghiburkan orang ramai..berbeza dengan sukan gusti yang ini! ini real punya! gusti ni pun pakai senjata jugak..senjata apa?? LAMPU PENDAFLOUR/LAMPU KALIMANTAN! dasyat kan? haha..beratus-ratus lampu digunakan bagi perlawanan ini..kalau dah guna lampu untuk senjata, kompem la ada pecah-pecah, ada darah-darah! dan sukan ni merupakan antara sukan yang popular di Jepun!








"jangan bagi orang Jepun masuk rumah! habis dibantai semua orang nanti! haha"

7 comments:

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!