Tabung

Thursday, October 7, 2010

Dalam perut anda! Jaga-jaga!!

Orait! first sekali, pesanan dari Seram Sunyi
"pemakanan kite perlulah dijaga dengan betul!"
haa..kali ni entry Seram Sunyi boleh tahan gagah jugak la! haha..
sebelum ni crew seramsunyi ade post mengenai effect kencing manis! sekarang ni kita nak
tengok effect cacing plak! cacing?? hmm

korang tahu tak, ape tu cacing dalam usus?
TAK TAHU?
tak pe tak pe...meh kitorang bagi info skit..
cacing ini sebenar nya ade banyak jenis dan biasanye akan berada didalam perut manusia!
cacing ini akan membesar ketika dalam perut orang tu!
cacing ini tidak boleh dikeluarkan dengan senang!
dia tak kan keluar degan cara buang air je tau! hahaha
ini gambar cacing-cacing tu semua:



haaa... tap sebenarnye bukan gambar ini yang kitorang nak tunjuk..
kitorang nak tnjuk video yg kitorang dapat daripada rakan-rakan di facebook!
dalam video ini seorang budak berumur 3 tahun terpaksa dibedah kerana mngalami jangkitan CACING yang kronik!

menurut sumber-sumber, cacing-cacing ini membesar dengan cepat kerana mendapat chalories yang banyak akibat daripada tabiat budak itu sendiri iaitu makan banyak gula-gula!!
korang semua boleh la tengok video dimana cacing-cacing tu dikeluarkan!
bukan sekor tapi.........



tengok sampai abis! baru la nampak gambaran sebenar! ok?

video


5 comments:

  1. yang buat oening kepalenye,suare orang2 kat situh,tensen je..jerit2 plak..huhuhu

    ReplyDelete
  2. mak ai mcm tu sekali cacing nye. omg !

    ReplyDelete
  3. terase kt pwot aku..huhu

    ReplyDelete
  4. Ya Allah ! omg! gila banyak ! perghh ! cmne perut aku ?? *_*"

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!