Tabung

Sunday, October 3, 2010

Makan Cara Seram Sunyi!

Fuhh! selepas 2 hari yang meletihkan seluruh anggota badan, akhirnya aku dapat jugak duduk depan laptop ni...semalam seharian keluar untuk open house, hari ni pun same tapi nasib baik balik awal...jadi dapat la aku update blog ni selepas satu hari setengah dibiar terbengkalai!

Tapi yang bestnya, walaupun tak sempat nak update, visitor dan unique still lagi ok...terima kasihla korang yang sudi singgah sini...lepas habis update ni, aku akan membalas kunjungan-kunjungan korang!

Yang bestnye jugak, bukak-bukak je Facebook dengan e-mail, banyak orang bagi gambar and share gambar untuk dimuatkan dalam blog Seram Sunyi..trimas very much! haha..jangan risau, kesemua gambar yang dishare tu akan kami paparkan disini...dan penghargaan akan diberikan kepada anda yang memberi...kepada korang yang nak share jugak gambar dengan Seram Sunyi, bolehkah cari crew Seram Sunyi di Facebook...link aku dah letak kat tepi tu..

Berbalik pada entry kali ni..setinggi-tinggi penghargaan diberikan kepada..


kerana sudi berkongsi gambar dari blog beliau dengan Seram Sunyi...haa..korang kalau nak tengok gambar pelik-pelik, korang bolehlah pergi terjah Pakcik Safran ni..nama blog dia pun "yang pelik-pelik"! haha...koleksi gambar kali ni, Seram Sunyi namakan..

"Koleksi hidangan lazat cara Seram Sunyi!"

taknak cerita banyak, moh kita tengok!

"apa ni? haa..ni la Balut...kira macam janin ayam/itik la..telur ayam/itik yang hampir menetas tu, akan direbus dan kemudian makan! Popular di Kemboja, Filipina dengan Vietnam!"


"pergh! dapat makan ni, kompem terbaring 4 jam! haha..tapi tapi tapi..ini bukan daging ayam atau daging tau...ini burger OTAK LEMBU! amacam? nak test tak? haha"

"ni pulak serangga macam cengkerik, belalang, kumbang..diorang goreng pastu jual..dah macam jual maruku aku tengok! haha

"ini paling lazat! Tikus Panggang! alah..tikus..yang warna hitam tu..selalu duduk dalam longkang tu...tapi kadang-kadang ade jugak dalam almari baju korang! haha"



"amacam? style kan hidangan cara Seram Sunyi?"

3 comments:

  1. peh...geli siut aku tengok hidangan tu..
    merinding bulu tengkuk aku..
    eeiii....

    Kamu yang dihargai

    ReplyDelete
  2. yerk...betul2 seram dibuatnya...naik meloya tekak tguk makanan dorang ni...

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!