Tabung

Wednesday, September 22, 2010

Telur Lipas! lagi hebat dari telur ayam! haha

Yeehaa!! Seram Sunyi kembali lagi untuk hari ni dengan entry yang kedua..sebelum tu, crew Seram sunyi nak berterima kasih pada semua kerana sudi atau terpaksa menjengah blog ini..Alhamdulillah, Seram Sunyi menerima satu hari dalam 1200++ visitor dan 220++ unique berturut-turut dalam minggu ni..memang pencapaian ni tak boleh lawan blog-blog lain, tapi crew Seram Sunyi tetap berpuas hati dengan pencapaian sekarang sebab blog ni masih baru, cuma berusia 2 minggu..

Sebelum teruskan, crew Seram Sunyi nak ucapkan ribuan terima kasih kepada saudari..

NOOR AFZAN..nama blog beliau !!Simple Me!!

kerana telah menulis satu entry khas mengenai blog Seram Sunyi..crew kami pun tak tahu pasal ni, tapi masa blogwalking, tiba-tiba terbaca entry bertajuk

Rasa ngeri tengok blog ini : SeramSunyi

ribuan terima kasih kami ucapkan...Seram sunyi masih belum dapat Buffered Earning lagi...mungkin kerana blog ni masih muda lagi...doakan blog Seram Sunyi dapat first BE!! amin..

dah dah! berbalik pada gambar kali ni..fuhh..disebabkan aku takut lipas, aku rasa aku patut share gambar ni dengan "penakut lipas yang lain!" haha...crew Seram Sunyi sendiri takjub tengok gambar ni...tak sangka seketul telus lipas, yang kecik macam kacang hijau tu boleh hasilkan berpuluh anak! disebabkan gambar ni, crew Seram sunyi rasa kompem korang akan buat gotong-royong bersihkan rumah!! haha..


"khas untuk si penakut lipas..macam aku..haha"




"aku masih takut lipas!"

13 comments:

  1. OMG....
    aku sgt geli ngan lipas,
    tp dulu ms stdy penah kena wat operation lipas,
    pehh.....geli syiall..


    (telur ke,telut?huhu..typing error tu tn.blog..)

    ReplyDelete
  2. ops! thanks cik ayaz! haha..
    haa..boleh join aku la!
    geng takut lipas! haha

    ReplyDelete
  3. OMG..tetibe rase berdenyut2 gatal kt rambut aku nih...aku geliii okkk...huhu...

    ReplyDelete
  4. euu...rupanya satu telur tu boleh hasil byk lipas ek? geli geli..

    btw, thanks ye atas ucapan tu.
    sayapun dah put your banner dalam page koleksi banner saya.
    very nice blog u had. sebab tu saya suka and share =)

    ReplyDelete
  5. as leenda : kenape tiba-tiba kepala? selalu lipas naik kepala la ni! haha =p

    ReplyDelete
  6. noor afzan : welcome n thanks! =)..tapi macam mane awak ambik banner seram sunyi? saya rasa saya dah terdelete code dia..haha

    ReplyDelete
  7. yeww...geli la..mmg lisa penakot lipas...

    ReplyDelete
  8. takut = geli or geli = takut?


    lain tau,geli,geli ar..tak takut pun..
    hak hak..
    buktinye aku brjaya wat operation ke atas lipas ms zaman stdy dulu...
    :p

    ReplyDelete
  9. lipas, ok..jangan terbang masuk dalam kain dah le.

    ReplyDelete
  10. i hate lipas but i suke tgk gambar2 cm ni!hahahaha...

    ReplyDelete
  11. senang je,
    right click, pilih copy.
    then pergi kat page/new entry.
    paste di ruang compose.
    senang kan?

    kalau pilih copy link location dapat url je.
    kalau copy dapat banner + url sekali.
    =)

    ReplyDelete
  12. tapi, awak kena select banner tu dulu.
    baru tekan right click.

    ReplyDelete
  13. naik meremang bulu roma una. gelinyaaa

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!