Tabung

Wednesday, October 13, 2010

Kelantan vs Selangor! Kenyataan Kontroversi Penyokong Selangor dan Gambar Pergaduhan di Stadium Shah Alam


KELANTAN VS SELANGOR

perlawanan suku kahir yang memang dinanti-nantikan oleh semua peminat bola sepak..sebab dua-dua pasukan ni antara pasukan yang terkuat dalam bola sepak Malaysia..namun, perlawanan yang berngsung di stadium Shah Alam malam tadi berakhir dengan tragedi..pasti ramai yang dah tahu, seorang penyokong Kelantan telah pun meninggal dunia...

Tapi kalau baca dalam berita, sebab kematian adalah sesak nafas..boleh rujuk Kosmo untuk pengesahan..tetapi ada khabar berita mengatakan berlaku pergaduhan semalam, dan ada juga ura-ura mengatakan kematian itu juga disebabkan oleh pergaduhan!!

sama ada kematian itu terjadi disebabkan oleh kematian tu, tak dapat dipastikan..tapi, ada gambar bukti bahawa memang pergaduhan berlaku semalam..





di sini ada satu lagi bukti bahawa pergaduhan memang berlaku! seorang mamat "bajet gengster" telah membuat post kontroversi di Facebook dengan memaki hamun penyokong Kelantan dan mengeluarkan kenyataan bahawa penyokong Kelantan yang mati itu disebabkan oleh pergaduhan! malahan, mamat "bajet gangster" ni pun kata dia jugak terlibat dalam pergaduhan semalam!





10 comments:

  1. macam2 la manusia zaman sekarang nih...

    qwerzxc90.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nk kutuk polis plk daa..cmtuh..suruh je incik dan puan di atas jadi polis. agknye br aman dunia.

    ReplyDelete
  3. setuju tu!!!sendiri bikin wayang pastu nk salah kan POLIS plak...!!!

    ReplyDelete
  4. adoiii...btol tu....nak salahkan polis pe plak...cakap tu gne akal ea...

    ReplyDelete
  5. kepale mak dye laa...!!
    kereje nk pukoi jerk!!
    nieh kureng didikan mak pak depa la nieh!!
    adoih!!!

    ReplyDelete
  6. haha..bangga la ko ngan samseng ko..bodo

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Kenapalah sampai gaduh2. bola punya pasal sampai jadi begini.

    ReplyDelete
  8. mamat tu dah kantoikan media :D

    ReplyDelete
  9. walopon umah sewa ak dkt ngn stadium tp ak x pegi pun sbb dh buhsan ngn bola sepak tempatan..baik penonton mahupun pemain..masih ditakuk lama..

    ReplyDelete
  10. slm. tp klntn mmg kaki gduh... bca entr nih...

    http://syurgaituindah.blogspot.com/2010/08/oghe-kelate-gocoh-sokmo.html

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!