Tabung

Tuesday, September 28, 2010

Adakah ini MANUSIA?

Okeyh! setelah anda bersantai dengan post "top 10 haircut", crew Seram Sunyi rasa sesuai untuk post kan entry terbaru ni...apa yang kami ingin kongsi kali ni bukanlah sesuatu yang sengaja untuk dipaparkan, tetapi untuk kita ambik iktibar diatas kisah yang berlaku..

sebelum tu..crew Seram Sunyi masih lagi musykil kerana tiap kali check Nuff, masih tak ada perubahan untuk earning..kalau ade sesiapa yang ada maklumat, harap boleh share..kami nak tahu, kami je ke tak de perubahan atau kita semua..

mengenai gambar yang kami terima kali ni..haih..memang tragis...sebelum ni Seram Sunyi dah ada paparkan mengenai manusia kanibal ni..tapi entry tu mengenai sekumpulan lelaki yang culik budak lepas tu makan dan minum darahnya..tapi perbuatan kanibal kali ni langsung tak boleh diterima..sebab ape? sebab yang nak makan budak ni adalah MAK budak tersebut!!!

Seram Sunyi dah pun paparkan entry mengenai bagaimana sayangnya haiwan kat anak die sendiri...tapi manusia?? sedangkan haiwan protect anak dia, manusia ni siap nak makan lagi anak dia! boleh ke kita terima semua ni? Kes ni dilaporkan berlaku di NEPAL, dimana mak die ni potong kepala anak dia, belah perut lepas tu keluarkan isi perut dan nak masak untuk lunch..tapi tak sempat nak masak sebab polis sempat datang untuk tangkap perempuan gila tu..kepada anda yang lemah semangat, harap bersedia sebelum tengok gambar kat bawah ni..

pesanan untuk diri kami dan anda semua, kes seperti ni samalah dengan kes pembuangan bayi jugak...samalah teruk kita dengan perempuan gila ni kalau kita buang anugerah pemberian Tuhan tu..tak ada bezanya...beringatlah..

"jangan jadi lebih teruk dari binatang!!"





"........"

9 comments:

  1. uwaaaaaarghh, kenapa kejam betul, huhuuhuhu, sedihnya :'(

    ReplyDelete
  2. kejam giler! sama kejam dgn orang yg xde otak kt malysia yang buang Bayi!!

    nuffnang- dh 2ari check, mmg xnaik2 nie.. statistic pun xpapar..

    ReplyDelete
  3. azura: memang kejam..manusia jenis ape tak tahu

    cik ayaz : tahla..tapi teruk sangat..anak sendiri pun nak makan..

    cik ayen : statistic ok..tapi earning yang x naik..

    ReplyDelete
  4. tu la.. suh kawen orang tempatan tak nak... carik gak yang dalam utan bogel sana sini kat amazon tuh... pastu kene tangkap basah... ada zuriat pun recycle... ape kes

    ReplyDelete
  5. Asal la manusie nih ek? anak sendiri pun nk telan,, dh xde mknan lg pe kt dunie ni? dh mcm binatang,, binatang pun xla sekejam tu...renung2 jela...

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!