Tabung

Wednesday, September 8, 2010

Lagi Barua Polis Kena Cincang!



sebelum ni korang dah tengok macam mana mafia Mexico bunuh, kerat dan cincang 2 orang barua polis lepas tu mayat diorang dicampak depan balai polis...tapi jangan terkejut, post kali ni pun melibatkan mafia Mexico jugak! barua polis ni kena tangkap lalu dibunuh dan dikerat anggota badan..mayat dia pun kena campak kat depan balai polis..memang genster betul mafia Mexico ni!! nasib baik along Malaysia still "baik" lagi! hahaha

"hati-hati nak tepon polis lepas ni"




"ada cita-cita nak jadi barua polis??"

3 comments:

  1. gile real sial!!hahaha..mcm resident evil plak..hehehe

    ReplyDelete
  2. real? laa..dah memang real!! tak ade tipu2 kat sini! haha

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!