Tabung

Thursday, September 9, 2010

Mayat yang Pelik!! (18sx/18sg)


first aku nak ingatkan, entry kali ni melibatkan sedikit bahan 18sx..jadi harap anda dapat etrima content kali ni..

haa..kejadian ni aku tak tahu kat mana terjadi...punca-punca kejadian pun tak dikenal pasti..menurut sumber, mayat ni mati akibat sakit jantung...mayat ni dijumpai beberapa hari selepas dia mati..munking sebab tu kot mayat ni jadi macam ni...

first time tengok mayat ni aku sendiri tak sanggup tengok..macam badan dia masuk air..menggelembung besar macam tu...siapa ada pengetahuan kenapa mayat boleh jadi macam ni, boleh la share2 dengan aku...nak jugak aku tahu...


"mintak doa banyak2 mayat kita dimuliakan tuhan"









"kelu lidah berkata-kata"

8 comments:

  1. eee.... mukanya jadi geli lah

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..jangan tenung lame2..x tidow malam kang! haha

    ReplyDelete
  3. cmmane ek bleh jd cmni?siap ade gelembung ag.isk

    ReplyDelete
  4. knp die mati dlm keadaan mcm ni..

    ReplyDelete
  5. allah maha mengetahui...=(

    ReplyDelete
  6. kemaluan nye pon menggelembung

    ReplyDelete
  7. maybe die kene simbah air pnas tak nie..tah la..pelik :P

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!