Tabung

Sunday, September 19, 2010

mana nak cari tempat gantung baju macam ni? haha

haa...masih dalam mood rajin dan baru habis blog walking, terutamanya yang tinggalkan link kat Seram Sunyi dan juga blog-blog yang lain..nak crew Seram sunyi datang blog anda setiap setengah jam? boleh! tinggalkan link anda kat SINI!!

baru terfikir nak lelapkan mata untuk menghadirkan diri ke kelas esok, crew seram sunyi terima satu lagi bahan untuk ditayangkan di sini..trimas kepada pengirim yang tak nak dinyatakan namanya di sini..malu katanya..haha..

gambar yang diterima kali ni pun tak ada unsur seram..haih, rindu pulak kat policy asal Seram Sunyi! haha..kepada yang berminat terhadap unsur keseraman melampau tu, anda jangan risau..kami bukan tak akan letak lagi, ada tapi kuantiti tu kurang sikit la..entry macam tu adalah keutamaan kami sebenarnya! harap anda bersabar la ye..berbalik pada gambar yang diterima kali ni, memang style! aku namakan..

KOLEKSI PENYANGKUT BAJU YANG STYLE!

memang style..macam-macam ada! setakat aku pergi tengok kat mana-mana, tak pernah lagi aku tengok orang pakai macam ni..jadi, itulah salah satu punca Seram Sunyi nak masukkan gambar-gambar ni dalam entry kali ni..jadi, silalah terhibur ye!

"Sape jumpe benda-benda camni, bagitahu Capek,dia berminat!"




"ni paling style! champion!! haha"














"kedai sapa ade jual?"

1 comment:

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!