Tabung

Saturday, September 25, 2010

Kisah hidup yang dijadikan pengajaran..

Orait! Seram Sunyi kembali lagi untuk menghidangkan anda sajian mata pada hari ni..walaupun crew Seram Sunyi sedang sibuk dengan assignment yang bertimbun-timbun..tapi disebabkan gambar yang kami terima kali ni penuh dengan pengajaran untuk kita semua, crew Seram Sunyi curi masa update entry ni sekejap..

Sebelum tu, terima kasih kepada semua yang dah follow blog ni, semua yang selalu singgah blog ni, semua yang selalu komen blog ni, semua yang selalu like blog ni, dan semua yang semualah! haha..blog Seram Sunyi masih kekalkan jumlah visitor di atas 1400++ dan unik 300++..pencapaian yang menarik buat kami...walaupun tak sehebat blog anda atau blog-blog yang lain, kami tetap gembira dengan pencapaian sekarang dan akan terus tingkatkan lagi..insya-Allah..

berbalik pada gambar kali ni...gambar yang penuh memberi pengajaran kepada semua manusia..sebuah kisah benar yang dijadikan iklan untuk memberi peringatan kepada yang lain..seorang gadis yang menjadi mangsa kepada pemandu yang mabuk...disebabkan kesalahan orang lain, gadis ni telah kehilangan segalanya dalam hidup dia...Gadis ini berumur 20 tahun ketika kemalangan dimana beliau dilanggar oleh seorang pemandu lelaki yang mabuk...gambar di bawah ni akan ceritakan kronologi kemalangan yang berlaku..


ini adalah gambar gadis tersebut sebelum ditimpa kemalangan..




tanpa diduga, satu kemalangan telah berlaku..kemalangan yang telah menutup masa depan beliau...

dan ini......adalah beliau selepas kemalangan.............


kehilangan kedua-dua pergelangan tangan...kulit muka hancur...



menurut sumber, ini adalah pemandu mabuk yang menjadi punca kemalangan..
sesal kemudian tidak berguna.....


kisah beliau dijadikan iklan sebagai peringatan kepada pengguna jalan raya yang lain...




"dunia bukan kita hidup sorang untuk kita buat sesuka hati"

4 comments:

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!