Tabung

Thursday, September 9, 2010

Kemalangan Di Dalam Tandas!!


haa..kali ni aku nak cerita pasal kemalangan..tapi kemalangan ni lain sikit..bukan berlaku kat jalan raya..kemalangan ni berlaku kat dalam TANDAS! mesti korang penat pikir, kemalangan jenis ape la yang boleh jadi kat tandas! haa..kali ni Seram Sunyi tolong bagi peringatan kat korang semua..

kemalangan ni sebenarnya berlaku disebabkan oleh mangkuk jamban...mamat ni dikatakan mencangkung atas jamban duduk tu...jamban tu pecah lalu "mengguris" punggung sahabat kita ni..punggung yang "terguris" tu boleh tahan jugak menyeramkan...


"hati-hati la nak membuang lepas ni"





"pakat buat jamban kampung je la lepas ni"

4 comments:

  1. mangkuk tandas pecah..dia tengah berak dat time..

    ReplyDelete
  2. peerrgggghhhhhh...aku rasa wat masa ni,gamba ni paling wat aku trasa ngiluuu...hahahaha

    ReplyDelete
  3. meremang bulu tgkuk aku...
    huh!

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!