Tabung

Friday, September 17, 2010

Aduh..PECAH KEPALA 2!!


selamat pagi dunia! padahal aku tak tidor-tidor lagi ni! haha..okeh..kalau sebelum ni korang boleh tengok koleksi pecah kepala satu, kali ni Seram sunyi buat koleksi kedua untuk korang semua...koleksi kali ni pun boleh tahan jugak..boleh tahan ape? haa..korang tengok la sendiri..haha..

disebabkan assignment aku yang bertimbun, dan aku perlu menaip esei dalam lebih kurang 5 muka surat lagi, jadi aku rasa cukup la kot aku tulis kat sini..simpan energy untuk esei! haha

harap keseraman di Seram Sunyi masih memikat hati anda..


"pakai helmet tanda kita sayang kepala kita"









"nak pakai helmet tak lepas ni??"

2 comments:

  1. gmbar terakhir tu bukan sbb x pkai helmet..tpi kalu x salah budak tu kena dera..kepala dia kena ketuk dgn penukul kalu x salah..ada terbaca dlu psal kes bunuh budak ni..kesian budak tu.

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!