Tabung

Sunday, September 19, 2010

Siapa kata susah cari rumah?? haha


okeh..setelah menempuh 5 jam perjalanan dari Putrajaya ke Pulau Pinang, barulah aku dapat duduk dengan tenang di hadapan komputer ni untuk mengupdate blog ni...yang bestnya, bukak je e-mail dah ade orang sent bahan untuk aku muatkan dalam Seram Sunyi ni..seperti pengunguman yang telah dibuat, seram sunyi dah buat policy baru mengenai content dalam blog ni...So, tak perlulahh korang risau akan tahap "keseraman yang memuncak" dalam blog ini lagi..haha..

berbalik pada entry kali ni, terima kasih pada yang berkongsi gambar..tapi maklumat mengenai gambar ni tak dapat dikenal pasti..jadi, seram sunyi sekadar nak share je gambar ni..

gambar ni sumpah menarik! haha..khasnya pada peminat wall climbing..banyak jugak faedah jadi climbers ni..kat mana-mana pun boleh hidup! haha..sebagai contoh, tengok mamat dua orang ni..cool je buat rumah kat dinding..tak ada rasa bersalah pun..haha..mesti korang pikir, tak takut jatuh ke diorang tu? jangan risau, masa diorang baring tu, diorang ikat badan diorang guna harnest, clip kat dinding..so, kalau tergelincir ke, diorang still akan tergantung kat dinding tu..


"aku nak buat banyak2 rumah camni, pastu bagi sewa! haha"








"style kan??"

No comments:

Post a Comment

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!