Tabung

Tuesday, September 14, 2010

Koleksi Mayat Aneh 1!


Okeh..sebenarnya aku dalam kekeliruan sikit ni sebeum update entry ni..sebab earning kat nuff aku tak naik-naik...untuk pengetahuan anda semua, Seram Sunyi baru saja dibina, hasil pertembungan kepala Aku dan Sapik..blog ni mula dari 8 September 2010..membership status dan lama dah glitterati..so, siapa yang mahir, tahu, pandai akan semua perkara ni, boleh la share2 dengan aku eh..aku ni tak pandai pun bab2 ni..baru je menjejakkan kaki..bantuan anda semua amatlah dihargai..


ok..kembali kepada post kali ni...sebelum ni Seram Sunyi pernah buat Koleksi Gantung Diri 1, kali ni Seram Sunyi nak tunjuk pulak Koleksi Mayat Aneh 1! Ada diantara kita ni tengok mayat pun tak pernah..jadi kali ni aku paparkan, bukan setakat mayat...



"tapi MAYAT ANEH!"















"takot?"

3 comments:

  1. arghhhhhh...................... ngeri!

    pasal nuff tu, kne sabar sikit. dulu sy pun cmtu gak. ade yg amek mase bulan2.. teehee~

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!