Tabung

Monday, September 13, 2010

Lagi Pecah Muka!

Kesian..itulah ayat pertama ketika aku receive gambar ni..tak dapat aku bayangkan kalau aku yang kena macam ni(mintak jauh..amin)...

maklumat diterima, mangsa telah dibaham oleh seekor anjing..anjing tu yang jenis Bulldog punya tu..kesan yang diterima akibat bahaman tersebut boleh membuatkan anda "terliur"..

pesan Seram Sunyi kepada anda sekalian, kalau kena kejar anjing nanti, jangan bajet hebat nak fight..better guna ilmu yang selalu aku buat...ilmu ni aku rasa tak susah sangat...semua orang boleh buat ilmu ni...lagi-lagi dalam keadaan terdesak...kompem korang praktikkan ilmu ni..nak tahu tak ilmu ape??


"lari langkah seribu"










"pernah tengok orang makan guna straw?"

3 comments:

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!