Tabung

Wednesday, October 6, 2010

Koleksi Jari!

Ok!! First sekali, nak tanya..amacam Video Penangan Parang?? ok?? haha..dah lama Seram Sunyi tak letak post yang seram terlampau..tapi sebab dah banyak sangat permintaan, tu sebab kami upload video penangan parang tu..tapi Seram Sunyi rasa, tak ramai yang tengok video tu sampai habis..mesti tengok sikit je lepas tu terus tutup! kan? haha..

Ok Ok..Seram Sunyi nak redakan sikit kehangatan kat sini..ye la, nak bagi korang sume dapat beristirehat kat sini dengan "tenang" dan "damai"...jadi entry yang Seram Sunyi nak tunjuk kali sederhana je..orang lama kata, 'sepoi-sepoi bahasa' je...boleh kan?

Gambar kali ni merupakan satu lagi koleksi..kalau sebelum ni korang dah tengok kat Seram Sunyi 'koleksi pecah kepala 1', 'koleksi pecah kepala 2', 'koleksi bunuh diri 1', 'koleksi biji mata 1' dan 'koleksi uji semangat', koleksi kali ni antara yang paling tak seram antara semua koleksi! koleksi kali ni lebih pada peringatan la kepada kita semua..supaya kita berwaspada dan jaga diri dari kehilangan...kehilangan apa?..kehilangan..

"JARI"


tengok jari kat atas..elok je ade lima kan? jari korang pun ada lima kan? tapi gambar-gambar yang korang bakal saksikan ni ada yang tak cukup lima, ada yang tak berapa nak lima...Seram Sunyi nak tunjuk ni bukan apa..supaya kita beringat..selagi boleh jaga, kita jaga..bukan untuk diri kita je, untuk ahli keluarga kita jugak..sebab banyak kes-kes hilang jari ni libatkan budak-budak akibat main mercun..korang dah tahu kan Seram Sunyi nak tunjuk gambar apa? abis tu, nak tengok jugak? kalau nak, jom tengok bawah!

"hilang tiga..."


"ni macam mana nak makan ni?"



"hilang sikit..sikit pun, sakit jugak!"



"ini tak hilang..tapi bakal hilang..kena bisa ular ni.."



"ini pun bakal hilang..bahaya bisa ular ni..."



"gambar paling femes! kompem korang semua pernah tengok..tapi memang cool la gambar ni!"




"tak seram? tak pe..jaga korang lepas ni! tak kasi can dah! haha"

4 comments:

  1. cam tangan anak sdara aku yang kena mercun dlu... skrang dh tggl 2 jari...

    ReplyDelete
  2. yang last ni pasal apa ek? pernah nmpak. tapi lupa pasal apa..

    ReplyDelete

tabung 3

"Blogger Istimewa Pilihan Seram Sunyi!" Jom Terjah!!